Pomoc, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Pierwsze logowanie

Odesłanie protokołu odbioru karty Safeword do Banku   

Aby korzystanie z programu CitiDirect było możliwe, należy po otrzymaniu karty Safeword odesłać protokół odbioru tej karty na numer faksu (89) 539 53 14 oraz oryginał na adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zespół Obsługi Dokumentacji Rachunków Korporacyjnych
ul. Goleszowska 6. Bud. I p. 5
01-260 Warszawa

Po otrzymaniu faksu, pracownik Banku oddzwoni do Państwa w celu potwierdzenia zgodności podpisów. Po przeprocesowaniu protokołu użytkownik zostanie aktywowany w programie.

Logowanie   

W przeglądarce Internet Explorer otwórz poniższy adres:

https://portal.citidirect.com/


Jeśli wchodzisz na stronę pierwszy raz lub gdy wcześniej została usunięta historia przeglądarki, pojawi się wybór kraju.

Rozwiń listę i wybierz swój kraj, następnie kliknij „Go” (gdy wybierzesz lokalizację „Poland” strona logowania do systemu pojawi się w języku polskim).

W polu Metoda logowania wybierz opcję:

„Zapytanie Odpowiedź”.

Pojawi się pole Identyfikator logowania.

Jest to numer seryjny karty SafeWord, którą otrzymałeś od Banku. Znajdziesz go na jej odwrocie, pod kodem kreskowym.

Identyfikator logowania prosimy wpisywać małymi literami. Po wpisaniu identyfikatora kliknij „DALEJ”.

Pojawią się pola „Zapytanie”„Odpowiedź”.

W polu „Zapytanie” znajdziesz kod składający się z 8 cyfr.

Włącz kartę SafeWord i w opisany poniżej sposób wygeneruj dynamiczne hasło, które należy przepisać do pola „Odpowiedź”.

Naciśnij ON, aby włączyć kartę SafeWord.

Na wyświetlaczu pojawi się napis ENTER PIN. Wpisz swój PIN.

Z chwilą naciśnięcia ostatniej cyfry PIN-u na wyświetlaczu pojawi się napis HOST?. Naciśnij cyfrę 9.

Na wyświetlaczu pojawi się napis CHALLNG? Przepisz cyfry z pola „Zapytanie” na ekranie komputera.

Z chwilą naciśnięcia ostatniej cyfry karta automatycznie wygeneruje jednorazowe hasło.

UWAGA!

Hasło może składać się z cyfr i liter. Wielkość liter nie ma znaczenia. Literami mogą być tylko takie znaki, które nie mogą być cyframi. W razie wątpliwości czy wpisać literę czy cyfrę pierwszeństwo ma zawsze cyfra (np. Zawsze 0 nigdy „O”).

Przepisz hasło do pola „Odpowiedź” na ekranie komputera i kliknij „ZALOGUJ”, aby wejść do portalu CitiDirect EB.

Wróć do strony Pomoc