Pomoc, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Na karcie SafeWord wyświetla się napis BAD PIN, co zrobić?   

Napis BAD PIN pojawia się po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u. Napis ten ma na celu poinformowanie Użytkownika o ewentualnych próbach korzystania z karty bez wiedzy właściciela i tymczasowym zablokowaniu karty. Żeby odblokować kartę należy ją zostawić włączoną. Po kilku minutach sama się wyłączy i odblokuje

Zapomniałem kodu PIN do SafeWord. Co mam zrobić?   

Jeżeli nie dokonałeś wcześniej zmiany PIN-u ze standardowego (otrzymanego drogą pocztową w bezpiecznej kopercie) na swój własny, uzupełnij Wniosek o wydanie duplikatu PIN do karty SafeWord i prześlij do Banku. Jeżeli dokonałeś wcześniej zmiany PIN-u, musisz wystąpić do Banku z prośbą o przyznanie nowej karty (przesłanie wypełnionego Wniosku o wydanie nowej karty SafeWord).

Wypełniony wniosek należy przesłać do siedziby Banku na adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zespół Obsługi Dokumentacji Rachunków Korporacyjnych
ul. Goleszowska 6. Bud. I p. 5
01-260 Warszawa

Zgubiłem kartę SafeWord/PIN, co zrobić?   

Wystąp do Banku z prośbą o przyznanie nowej karty (prześlij wypełniony Wniosek o wydanie nowej karty SafeWord). Jak zalogować się do CitiDirect? Skorzystaj z Podręcznika Użytkownika CitiDirect, gdzie opisany jest krok po kroku proces logowania się do programu, również przy użyciu karty SafeWord.

Wypełniony wniosek należy przesłać do siedziby Banku na adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zespół Obsługi Dokumentacji Rachunków Korporacyjnych
ul. Goleszowska 6. Bud. I p. 5
01-260 Warszawa

Loguję się po raz pierwszy, program pyta mnie o ID Klienta, co robić?   

ID Klienta jest wymagane tylko przy pierwszym logowaniu. Można je łatwo uzyskać od Użytkownika który jest już zalogowany w programie CitiDirect. Wystarczy wskazać kursorem myszy nazwę Firmy, która wyświetlana jest w prawym górnym rogu ekranu aplikacji CitiDirect w kolorze pomarańczowym. ID Klienta jest tym samym numerem dla wszystkich Użytkowników w Firmie. Jeśli jednak nie ma nikogo kto mógłby asystować w uzyskaniu tego numeru prosimy o kontakt z Departamentem Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 690-19-81 lub Biurem Obsługi Systemów Elektronicznych pod numerem tel.: 0 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

Nie mogę zalogować się do programu CitiDirect, chciałbym sprawdzić czy mój system jest zgodny z wymaganiami technicznymi CitiDirect?   

Wymagania techniczne programu CitiDirect przedstawiają się następująco:

Sprzęt:

Procesor1 GHz
Pamięć operacyjna (RAM)1 GB
Ekran1024x768, True Color
Miejsce na dysku twardym250 MB

Oprogramowanie:

System operacyjnyWindows 9x, lub nowszy
Przeglądarka internetowaInternet Explorer w wersji 6.0 lub nowszy
Java SUN1.6.0 lub nowsza
Obsługa dokumentów PDFAdobe Reader 8.0 lub nowszy

Sieć/dostęp do Internetu:

W trakcie logowania pojawia się okno z żądaniem podania hasła.   

Upewnij się czy identyfikator logowania (numer seryjny karty safeword) jest wpisany prawidłowo. Jeśli tak, może to oznaczać że Użytkownik nie jest jeszcze aktywny w programie CitiDirect.

Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Systemów Elektronicznych pod numerem tel.: 0 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

CitiDirect nie przyjmuje hasła, które wpisuję z SafeWord, co zrobić?   

Jeżeli problem istnieje podczas pierwszego logowania, powodem może być błędne wprowadzenie numeru karty SafeWord. Wykasuj tymczasowe pliki internetowe oraz pliki typu cookie w opcjach przeglądarki internetowej, ewentualnie wykasuj utworzonego Użytkownika i stwórz go jeszcze raz. Ponów próbę logowania. W innych przypadkach skontaktuj się z Biurem Obsługi Systemów Elektronicznych pod numerem tel.: 0 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

Potrzebujesz dodatkowej pomocy z logowaniem? Zapoznaj się z prezentacją:

Materiały szkoleniowe   

Zachecamy do zapoznania się z podręcznikami oraz prezentacjami dotyczącymi logowania do programu CitiDirect.   

Wróć do strony Pomoc