Program Praktyk Letnich

Aplikuj teraz na Program Praktyk Letnich! Linki do aplikowania możesz znaleźć poniżej, w sekcji Rekrutacja do Programu.

Program Praktyk Letnich skierowany jest do studentów wszystkich kierunków, którzy ukończyli drugi rok studiów. Trwa 2,5 miesiąca - od początku lipca do połowy września. W tym czasie studenci mają okazję realizować ciekawe projekty i wykonywać zadania, poznać specyfikę pracy w bankowości oraz zbudować kontakty zawodowe w ramach Grupy Citi w Polsce (Citi Handlowy, Citi Service Center Poland, Dom Maklerski Citi Handlowy). Każdy uczestnik Programu wykonując zadania zdobywa wiedzę i doświadczenie pod okiem dedykowanego mu opiekuna. Na zakończenie Programu praktykanci przedstawiają swoje osiągnięcia i wyniki pracy szefom obszarów biznesowych, w których odbywali praktyki. Dzięki opiniom uczestników wciąż usprawniamy Program Praktyk Letnich i rozwijamy go, aby sprostać potrzebom i oczekiwaniom studentów. Uczestnicy Programu Praktyk Letnich zatrudnieni są na umowę o pracę i otrzymują wynagrodzenie.

Cechy idealnego kandydata
  • Zaangażowanie, kreatywność, ambicja
  • Chęć nauki i zorientowanie na rozwój
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Działalność w kołach naukowych i organizacjach studenckich
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Sprecyzowane zainteresowania zawodowe
Rekrutacja do Programu

Rekrutacja do Programu Praktyk Letnich jest obecnie zamknięta.

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Od lutego do maja przeprowadzamy selekcję nadesłanych aplikacji i po wstępnej rozmowie telefonicznej zapraszamy wybrane osoby na face-to-face assessment. W czasie ćwiczenia grupowego weryfikowane są kompetencje miękkie kandydatów, a w czasie rozmowy z menedżerem studenci pytani są o zainteresowania zawodowe i akademickie, plany rozwoju kariery oraz sprawdzana jest ich wiedza dotycząca wybranego kierunku studiów. W trakcie spotkania studenci mogą także być poproszeni o rozwiązanie testu sprawdzającego ich wiedzę merytoryczną.

W Citi Handlowy praktyki można odbyć w departamentach i zespołach z takich obszarów jak:

  • Bankowość Detaliczna
  • Bankowość Korporacyjna
  • Treasury (Skarbowość)
  • Operacje i technologia
  • Wsparcie, w tym marketing, komunikacja i PR, planowanie i strategia, wsparcie prawne, finansowe oraz z zakresu monitoringu zgodności

W Citi Service Center Poland w następujących obszarach:

  • Operacje bankowe (Przeciwdziałanie Praniu Pieniędzy, Securities Services Operations
  • IT
  • Wsparcie, w tym HR, marketing i komunikacja, wsparcie prawne, finansowe oraz z zakresu monitoringu zgodności
W trakcie

Podczas trwania Programu uczestnicy biorą udział w szkoleniu Orientation, w trakcie którego mają okazję zapoznać się z historią, kulturą, organizacją, oraz zasadami funkcjonowania Grupy Citi w Polsce.

Oprócz Orientation uczestnicy Programu biorą udział w specjalnie dla nich przygotowanych szkoleniach oraz rozmaitych zajęciach integracyjnych. Na początku lipca wszyscy praktykanci uczestniczą w wyjeździe połączonym z wolontariatem.

Możliwości po Programie

Po zakończeniu Programu Praktyk Letnich uczestnicy mają wiele możliwości rozwoju, w zależności od osiągnięć podczas pracy w trakcie trwania praktyk, otwartych pozycji, a także etapu studiów, na którym się znajdują.

Dla absolwentów i studentów ostatnich lat studiów magisterskich oferujemy stanowiska specjalistyczne w Citi Handlowy i Citi Service Center Poland, a także udział w Programie Rozwój na Bank, Regionalnych Programach Rozwojowych, Globalnym Programie Rozwojowym w IT oraz Programie Rozwojowym w Securities Services Operations.

Obszary

W ramach Citi Handlowy praktyki możesz odbyć w takich obszarach jak:

  • Bankowość Detaliczna - W ramach praktyk w tym obszarze będziesz miał możliwość zapoznania się z pracą w departamentach związanych z zarządzaniem produktami kredytowymi i inwestycyjnymi, ubezpieczeniowymi i tworzeniem ich, analizami sprzedaży i jakości obsługi klienta, decyzjami biznesowymi, bankowością mobilną lub elektronicznymi kanałami. W ramach bankowości detalicznej obsługujemy Klientów indywidualnych, włączając nowoczesne placówki SMART, Universal Bankers, Private Banking i mikroprzedsiębiorstwa.
  • Bankowość Korporacyjna - W ramach praktyk w tym obszarze zapoznasz się z pracą departamentów zajmujących się miedzy innymi ryzykiem, sprzedażą, zarządzaniem produktami bankowości transakcyjnej, finansowaniem handlu, powiernictwem papierów wartościowych, rynkami kapitałowymi, obligacjami oraz skarbowością. W tej cześci Banku obsługujemy Klientów korporacyjnych działających lokalnie i globalnie.
  • Treasury (Skarbowość) - Marzysz o karierze dealera, interesujesz się rynkami finansowymi, ryzykiem rynkowym, analizami mikro i makroekonomicznymi, to ten obszar biznesowy jest dla Ciebie. Obsługujemy klientów korporacyjnych i indywidualnych oferując między innymi depozyty, wymianę walutową, obligacje, bony, swapy, opcje.
  • Operacje - W ramach praktyk w tym obszarze zapoznasz się z pracą departamentów zajmujących się miedzy innymi obsługą operacyjną i procesowaniem transakcji bankowych, telefoniczną obsługą klienta, wsparciem pracy oddziałów i procesów obsługi Klienta, zarządzaniem projektami i procesami, jak również współpracą w zakresie wyceny aktywów i rozliczeń papierów wartościowych.
  • Technologie - W ramach praktyk w tym obszarze będziesz miał możliwość zapoznania się z pracą w departamentach zajmujących się między innymi zarządzaniem procesami technologicznymi i ich wsparciem, bezpieczeństwem systemów, zarządzaniem infrastrukturą informatyczną, rozwojem systemów bankowych, architekturą IT.
  • Zachęcamy także do udziału w projektach na styku IT i ekonomii. W ramach praktyk będziesz miał możliwość zapoznania się z pracą w departamentach związanych z zarządzaniem procesami technologicznymi i wsparciem tych procesów, analizą danych, zarządzaniem projektami, testowaniem i parametryzacją systemów.
  • Wsparcie - to departamenty wspierające funkcjonowanie banku takie jak: marketing, komunikacja, wsparcie prawne, finansowe, monitoring zgodności, departament strategii oraz planowanie i analizy biznesowe.

W ramach Citi Service Center Poland praktyki możesz odbyć w takich obszarach jak:

  • Operacje Anti-Money Laundering (AML) to inaczej Przeciwdziałanie Praniu Pieniędzy. Pracownicy tego działu zajmują się monitoringiem i analizą transakcji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, których charakter wskazuje, że mogą mieć one związek z działalnością przestępczą.
  • Securities Services Operations (SSO) to obszar operacji, do którego zadań należą: wycena zagranicznych funduszy inwestycyjnych i emerytalnych oraz składające się na nią ewidencjonowanie transakcji dokonywanych przez zarządzających fundaszami, uzgadnianie pozycji księgowych z rejestrami depozytariuszy, ewidencjonowanie zdarzeń typu Corporate Actions (np. bonusy, dywidendy, fuzje, prawa poboru) oraz operacje powiernicze i Middle Office (rozliczanie transakcji pomiędzy brokerami i depozytariuszami). Jednostka ta posiada w swoich strukturach również biuro projektów. Praca w tym obszarze wiąże się z możliwościami stałego kontaktu z międzynarodowymi rynkami finansowymi dzięki obsłudze funduszy aktywnie inwestujących na rynkach globalnych.
  • Technologie – podczas praktyk w tym obszarze będziesz odpowiedzialny za prowadzenie ważnych projektów w departamentach zajmujących się między innymi zarządzaniem procesami technologicznymi i bezpieczeństwem systemów, zarządzaniem infrastrukturą informatyczną, rozwojem systemów bankowych, architekturą IT oraz wsparciem ich.
  • Oferujemy także projekty związane z analizą danych, zarządzaniem projektami, testowaniem i parametryzacją systemów.
  • Wsparcie - to departamenty wspierające funkcjonowanie Citi takie jak: HR, marketing i komunikacja, wsparcie prawne, finansowe, monitoring zgodności.

Praktyki w Citi Service Center Poland odbywają się w Warszawie i Olsztynie.

Dołącz do nas